Osób online: 2

Msze święte w niedziele:
7.00; 9:00; 12:30;
11:00 - z udziałem dzieci;

18.00 (w czasie roku szkolnego)
19.30 (w okresie wakacji)

10:00 - kaplica Sióstr przy DPS;

W dni powszednie:
8:00; 18:00
6:45 kaplica Sióstr przy DPS;

W święta zniesione:
7:00; 9:00; 16:00; 18:00
6:45 - kaplica Sióstr przy DPS

Spowiedź św. codziennie 30 min przed kazda msza św.

Parafia pw. Św. Józefa Opiekuna Kościoła Św. w Wolsztynie
ul. Komorowska 3,
64-200 Wolsztyn

e-mail: kontakt@swjozefwolsztyn.pl

tel. 518 326 160
(dostępny w godzinach otwarcia biura)

Biuro parafialne

Poniedziałek: 15.00 - 16.30

Wtorek: 17.30 - 18.30

18.30 - 19.00 (dla narzeczonych)

Środa: 17.30 - 19.00

Czwartek: 15.00 - 16.30

Piątek nieczynne

W święta biuro nieczynne. W nagłych przypadkach tj sakrament chorych lub pogrzeb proszę o kontakt pod tel służbowy 518 326 160

2019-08-01 Dzień 4 - Kolonia 2019
parafiaswjozef.pl

Być tak blisko największych term w Polsce i ich nie odwiedzić? To do nas niepodobne! Dlatego z samego rana pojechaliśmy do Term Chochołowskich. Tam przez 2,5 godz.mogliśmy korzystać ze wszystkich ich uroków. Do naszej dyspozycji było ponad 30 basenów i beczek z wodą o różnej specyfice, strefa lecznicza z surową wodą siarkową i solankową jodowaną, stanowiska z hydromasażem, rwąca rzeka, siatka do wspinaczki, gejzery wodne...ale się wymoczyliśmy. Później tylko przerwa na obiad i od razu ruszyliśmy do Zakopanego. Świeciło piękne słońce, dlatego wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę. Stamtąd rozpościerał się piękny widok na całe Zakopane i Tatry. Spędziliśmy tam trochę czasu podziwiając nasze wspaniałe, polskie góry.

2019-07-31 Dzień 3 - Kolonia 2019

Kraków to miejsce niezwykle atrakcyjne i piękne o każdej porze roku. Nas wprost zauroczyło... Zwiedzanie Krakowa rozpoczęliśmy od spaceru wzdłuż brzegu Wisły. U podnóża Wawelu powitał nas słynny smok wawelski-jeden z bardziej znanych symboli Krakowa. Następnie nogi poniosły nas do Katedry na Wawelu.

2019-07-30 Dzień 2 - Kolonia 2019
parafiaswjozef.pl

Mieliśmy iść na krótki spacer, miał być deszcz, burza i spokojny dzień... Ale to byłoby zbyt nudne. Zamiast tego było dużo słońca i piękne widoki. Nasi dzielni koloniści zamienili krótki spacer na wspinaczkę na szczyt stacji narciarskiej Małe Ciche, która znajduje się na wysokości 1095m. Tam dziękując za trud wędrówki uczestniczyliśmy we Mszy Św., na polanie podziwiając rozpościerający się stamtąd widok na Tatry. Żeby nie przemęczać naszych nóg i uciec choć trochę przed deszczem na dolna stację dostaliśmy się wyciągiem, co było dużym wyzwaniem, ale też wspaniałą atrakcją. Zamiast spokojnego popołudnia było natomiast szalone wyzwanie pod nazwą "marshmallow challenge", dzięki któremu koloniści mogli się bliżej poznać i wykazać się zdolnościami konstruktorów. Koloniści wypełniali też swoje dzienniczki i zdobywali kolejne sprawności...Teraz już smacznie śpią, bo jutro kolejny dzień pełen wrażeń.

2019-07-29 Dzień 1 - Kolonia 2019

Dzisiejszy dzień na długo zapadnie w naszej pamięci... Chodniki, słone jeziora, piękne komory i kaplice. Wśród nich ta dedykowana św. Kindze- podziemna solna perła lśniąca wyjątkowym blaskiem. To wszystko, co nasi Koloniści mogli zobaczyć dziś podczas turystycznego zwiedzania Kopalni Soli w Wieliczce. Było naprawdę pięknie...i niejedne ściany kopalni zostały przez nasze grupy sprawdzone... Potwierdzamy-wszystko było bardzo słone!!! Dopiero się z Wami drodzy rodzice rozstawaliśmy przy naszym kościele a juz przed nami noc w górskim klimacie. Do jutra...